woensdag 12 juni 2013

gewonnen weggevertje en post

Afgelopen weekend heb ik een weggevertje gewonnen bij mamadoggie . Maandag was het pakketje er al:
In het pakketjes zaten hele mooie knopen, mooi lint, een label, twee tapejes en een prachtige bol katoen. De katoen heeft overlopende kleuren, dat maakt het haken extra leuk want je weet nooit hoe het resultaat zal zijn. Mijn dochters hebben zich zitten verbazen over de stempel zegel die op het label stond; 'Hoe heeft ze dat gedaan?' . Dank je wel Marieke ik ben heel erg blij met je weggevertje!
 
Verder kreeg ik ook nog post van Nel, via dream make share. Ook zo'n mooi pakketje, er zat een brief in, stickers (mijn oudste dochter vindt ze helemaal geweldig), twee heel mooi gehaakte onderzetters, bloemen, een kaart om zelf te kleuren en een heel mooi velletje papier. Nel verteld dat ze zelf het papier marmert, ze knipt of scheurt het in stroken. Met lintjes en tijdschriftpapier naait ze het weer aan elkaar tot een velletje waar je weer wat mee kan knutselen. Ik vind het papier echt heel erg mooi.

Verder vroeg Nel hoe het met onze poes gaat en ik dacht er zijn er vast meer die het willen weten. Hij is momenteel van zijn verkoudheid af, dus hij hoeft niet meer steeds te hoesten. Ik geef hem nog wel elke dag pijnstillers. Als hij ergens vanaf moet springen dan begint hij te grommen dus dat zal wel pijn doen. Verder slaapt hij veel en lijkt hij niet zo heel veel last te hebben van zijn gebroken ribben, maar hij zal het toch nog steeds wel flink voelen.

2 opmerkingen:

  1. Haha, bekentenis: die label heb ik niet zelf gemaakt, die komt van een Schotse vriendin af. Zij heeft kennelijk lak en zegel :-)

    groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke post heb je gekregen!!

    Ik kreeg vandaag ook leuke post: van jou!!! Ik kreeg je paper-swap-pakketje vandaag binnen, dit kon niet eerder omdat ik pas sinds zondag terug ben vanuit de VS. Wat een leuk pakketje, ik ben er heel blij mee!! Dank je wel!

    Morgen plaats ik er een berichtje over!

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen