zaterdag 29 juni 2013

Even bijwerken

Ik loop een klein beetje achter. Ik heb het de afgelopen weken een beetje te druk gehad, vandaar dat ik een tijdje niets van me heb laten horen.

Een tijdje geleden alweer deed ik mee met de paper happy crafty swap van studio Zakka . Ik kreeg een pakketje van Kirsten en een pakketje van Kimberly, allebei hebben zij geen blog.
Ik ben echt heel blij met de ontvangen pakketjes, daar kan weer flink mee geknutseld worden!
Verder stuurde ik dream make share post naar haar .

Iris en Amber, mijn dochters, deden deze keer ook mee met dream make share. Iris kreeg leuke post van Jochem, ze was er erg blij mee en heeft alles meteen in gebruik genomen voordat we er een foto van konden maken.
Amber mocht post versturen naar Jochem en stuurde o.a. onderstaande Yellow bird van vilt die we samen gemaakt hebben.
Iris heeft ook post verstuurd maar daar hebben we geen foto van.

1 opmerking: