donderdag 2 mei 2013

Zolder schatten

 
Eergisteren heeft Amber goede zaken gedaan op de rommelmarkt. Van de spulletjes die ik gemaakt had heeft ze ruim de helft verkocht, vooral veel van de gehaakte spullen.
 
Gisteren zocht ik op zolder een doos met borduurgaren die van mijn oma geweest is, ik kon hem nergens vinden. Wel vond ik andere spullen zoals de linten. Ik wist echt niet dat ik die hier op zolder had liggen, wat een verassing! Van de lakens op de onderste foto wist ik wel dat ik ze had maar nu kijk ik er met andere ogen naar als een paar jaar terug. Ik ben nog op zoek naar een tafellaken voor buiten, misschien is het bovenste laken wat?
 
 
 
 


4 opmerkingen:

  1. Fijn is dat hè.. Zomaar op zolder iets vinden wat je niet meer wist dat je had! Zo heb ik zojuist ook stofjes bij het opruimen op zolder gevonden die ik vorig jaar kocht om er een jurk van te maken.. Alleen wist ik niet zo goed hoe ik dat moest aanpakken dus de stofjes zijn blijven liggen! Misschien voor deze zomer proberen de jurk alsnog te maken:) wat fijn dat er zoveel van je spulletjes verkocht zijn op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. echte schatten dus gevonden op zolder. Heeeerlijk is dat !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de onderste lakens zie je te koop als vintage FQ of charms (bepaalde afmeting voor stof) voor quilters. Er zijn wereldwijd aardig wat quilters die graag met vintage lakens werken,ik ook :-) Kijk maar eens op eBay, misschien kun je er nog wat aan verdienen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. DAt zijn nog eens echte schatten die je kunt vinden! Daar k un je weer hele mooie dingen mee maken! ik ben er wel een beetje jaloers op! ;)

    BeantwoordenVerwijderen