donderdag 30 mei 2013

Schatjes

Ik heb laatst toch zo'n leuk boekje gekocht, die wilde ik jullie toch echt even laten zien.
In het boekje staan 18 poppetjes van vilt om zelf te maken. De patronen kun je kopieƫren of overtrekken. Verder staat er van elk poppetje een duidelijke beschrijving bij die ook nog eens ondersteund wordt door tekeningetjes. De poppetjes zijn wel klein, vooral in het begin is het een beetje priegelen.

Mijn kinderen hebben alledrie twee poppetjes uitgezocht en ook mijn oppaskindjes hebben een poppetje uitgezocht. Ik ben dus nog wel even zoet met dit boekje.
Ik heb het boekje besteld bij bol.com.

6 opmerkingen:

  1. leuk geworden,ik vind de baboeska of hoe je ze ook noemt het leukst maar die andere zijn ook leuk hoor,

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel tof uit, maar voor mij toch te veel prutswerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat boekje wil ik ook!!!

    Je maakte al erg lieve schatjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat leuk dit boekje!! Wat een schatjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    Ik zag dat je me bent gaan volgen via bloglovin, en moest natuurlijk ook even een kijkje op jou site nemen.
    Je maakt leuke dingen, ik ga je volgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja! Die heb ik ook! O.a. de linker 2 ook gemaakt, en de leeuw (want die vond neefje stoer)... Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen