maandag 4 maart 2013

Klei labels

Ergens op internet kwam ik klei labels tegen. Ik had er nog nooit van gehoord maar ik vond het een leuk idee. Ik had nog ergens een restantje klei liggen dus ik heb het uitgeprobeerd. Eerst moest ik de klei nat maken en goed doorkneden want hij was aan de droge kant. Daarna heb ik het uitgerold op bakpapier. Ik heb er twee hartvormen uitgestoken en één label eruit gesneden. Ik heb er meteen een gaatje in gemaakt en er een stempel ingedrukt. Daarna heb ik ze twee dagen laten drogen.
Vervolgens heb ik ze geverft en daarna ben ik er nog zachtjes met een kwast met witte verf overheen gegaan. Toen dat eenmaal droog was heb ik ze gelakt.

Ik heb er één aan een vriendinnetje gegeven en één aan mijn zusje die jarig was. De laatste heb ik zelf gehouden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten