woensdag 6 maart 2013

Hertje en uiltje

Wat is het de afgelopen twee dagen toch ontzettend lekker weer geweest, vandaag gelukkig nog een dagje. Naar de berichten voor komende week kijk ik maar even niet, ik heb echt geen zin meer in sneeuw. Zondag hoefen we gelukkig de weg niet op dus kan er lekker in huis geknutseld worden.
 
Afgelopen weekend heb ik het hertje en uiltje wat ik bij de xenos gekocht had geplakt. Eerst heb ik de zijkanten gedaan, deze heb ik eerst wit geverft bij allebei, het uiltje heb ik daarna nog twee lagen wit geverft en het hertje nog twee lagen oranje, daarna een laagje vernis. Daarna heb ik op één kant decoupage lijm gedaan en er mooi papier op geplakt, hiervoor heb ik papier gebruikt wat ik bij de trekpleister had gekocht. Toen dat goed gedroogd was heb ik het uitgesneden met een hobbymesje.
Ze komen op de slaapkamer van mijn zoon te hangen.



2 opmerkingen:

  1. oh... heb ze niet gezien bij de Xenos
    dan had ik ze zeker gekocht !
    erg leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Via Ellen (hierboven) ben ik op je blog terecht gekomen, leuk blog dus ik blijf plakken :)
    Groet, Esther (Espiratie.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen