donderdag 14 februari 2013

Ik ga maar weer eens beginnen

Ik heb al een jaar of vijf, zes weinig gedaan op creatief gebied. Nu hebben we bij ons in het dorp een hobby winkeltje gekregen, eerst met een klein assortiment. Nu zijn ze verhuisd naar een groter pand en bieden ze ook meer hobby materialen aan. Zo kochten mijn kinderen alledrie een papiermaché letter, maar ze wisten niet zo goed wat ze ermee moesten beginnen. Daarom kocht ik een Hobby Handig om inspiratie op te doen. In deze Hobby Handig stonden zoveel leuke ideetjes dat het bij mij ook weer begon te kriebelen. Ik was o.a. helemaal verliefd geworden op de papiermaché theepot die erin stond en heb er spullen voor besteld en ben aan de slag gegaan:

Ik vond het erg leuk om te doen en ben inmiddels aan nog wat projecten begonnen, daarover zal ik later meer bloggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten