woensdag 27 februari 2013

Bloemetjes haken

Ik ben weer verder gegaan met het leren haken. Ik heb nu geleerd hoe ik leuke bloemetjes kan haken. Hier had ik een uitgebreide beschrijving gevonden:  http://weethetsnel.nl/instructie/1115-Hoe-kun-je-een-eenvoudige-kleine-bloem-haken

Ik vind ze erg leuk en ze zijn echt niet moeilijk te maken. Alle oefenbloemetjes heb ik aan een draad vastgemaakt met gekleurde kralen ertussen. Nu moet ik nog een mooi plekje zoeken waar ik ze op kan hangen.

Bij de Xenos hadden ze deze figuren in de aanbieding. Ik vind ze erg leuk en ik denk dat ik ze ga beplakken met papier en ze dan aan de muur ga hangen. Een mooi projectje voor komend weekend.

2 opmerkingen:

  1. Bofferd. Ik ging vandaag ook naar Xenos voor die figuren. Helaas al op.... Dus ik ga in het weekend maar weer eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je mee doet met mijn giveaway actie. Ik zag je al eens voorbij komen en volgens mij ben ik al volger van een ander blog van je. Maar nu ook van deze.

    BeantwoordenVerwijderen